DURADA: 100h
OBJECTIUS:
-Un cop finalitzat el Mòdul l’alumne serà capaç de comunicar-se en anglès amb un nivell d’usuari independent en activitats comercials.
-En concret l’alumne serà capaç de: Interpretar la informació d’un discurs oral en aquesta llengua.
CONTINGUTS:
UD1. Atenció a el client / consumidor en anglès.
1.1. Terminologia específica en les relacions comercials amb clients.
1.2. Usos i estructures habituals en l’atenció a client / consumidor.
1.3. Diferenciació d’estils formal i informal en la comunicació comercial oral i escrita.
1.4. Tractament de reclamacions o queixes dels clients / consumidors.
1.5. Simulació de situacions d’atenció a client i resolució de reclamacions amb fluïdesa i naturalitat.
UD2. Aplicació de tècniques de venda en anglès.
2.1. Presentació de productes / serveis.
2.2. Pautes i convencions habituals per a la detecció de necessitats dels clients / consumidors.
2.3. Fórmules per a l’expressió i comparació de condicions de venda.
2.4. Fórmules per al tractament d’objeccions de el client / consumidor.
2.5. Estructures sintàctiques i usos habituals en la venda telefònica.
2.6. Simulació de situacions comercials habituals amb clients: presentació de productes / serveis.
UD3. Comunicació comercial escrita en anglès.
3.1. Estructura i terminologia en la documentació comercial bàsica.
3.2. Emplenament de documentació comercial bàsica en anglès.
3.3. Redacció de correspondència comercial.
3.4. Estructura i fórmules habituals en l’elaboració de documents de
comunicació interna en l’empresa en anglès.
3.5. Elaboració d’informes i presentacions comercials en anglès.
3.6. Estructures sintàctiques utilitzades habitualment en el comerç electrònic per incentivar la venda.
3.7. Abreviatures i usos habituals en la comunicació escrita