Gestió de comunitats virtuals

DURADA: 100h

OBJECTIUS:

-Adquirir els coneixements necessaris per a exercir les funciones pròpies del perfil de Community Manager, utilitzant les xarxes socials, i a partir del Pla de Màrqueting Digital definit.

 

CONTINGUTS:

UD1. Perfil del community manager

1.1. Què és un Community Manager. El dia a dia d’un CM.

1.2. El departament de Mitjà social: perfils, objectius, recursos.

1.3. Marca Personal.

1.4. Testimoniatges Community Managers.

UD2. Màrqueting; comunicació 2.0

2.1. La Web 2.0 i Prosumidores 2.0. Què són els Mitjans socials i Comunicació 2.0.

2.2. La Marca 2.0 i la reputació online.

2.3. La Blocosfera.

2.4. Long Tail, eCommerce 2.0 i eCRM.

2.5. Cloud Computing.

2.6. Crowdsourcing i Micromecenatge.

2.7. Innovació en Comunicació i Màrqueting: Mons augmentats, mons virtuals, mons mirall, món lifelogging, Intel·ligència Artificial, Màrqueting.

2.8. Intel·ligència econòmica i Open Data.

2.9. Màrqueting en cercadors.

2.10. Màrqueting Viral.

2.11. Mobile Màrqueting.

UD3. Ús professional de les xarxes socials

3.1. Plataformes. – Facebook – Twitter – Linkedin – YouTube – Tuenti – Google+ – CV Digital Eficaç – Pinterest – Geoposicionamiento, enfoco pràctic – RSS/Podcasting – Plataformes de jocs socials- Blogs: WordPress. Demand Mitjana

3.2. L’ecosistema de les Apps i l’ajust multidispositiu.

3.3. Mètriques i ROI a les xarxes socials.

3.4. Eines per a controlar els Mitjans socials i SMO.

3.5. El Pla de Comunicació.

3.6. Creació de continguts per a la teva comunitat.

 3.7. Gestionar continguts a un esdeveniment 2.0.

3.8. Aspectes jurídics de les Noves Tecnologies il·lustrats amb casos pràctics.

3.9. Fidelització a les xarxes socials i Internet.

UD4. Pla de màrqueting digital

 4.1. Propostes aplicades a un Pla de Màrqueting Digital.

4.2. Resultats d’un Pla de Màrqueting Digital

Inscriu-te al curs!