DURADA: 100h
OBJECTIUS:
-Aplicar tècniques de màrqueting directe i digital a la gestió de vendes i de relació amb els
clients.
CONTINGUTS:
UD1. Gestió de la Venta i el seu Cobrament. Atenció de Queixes i Reclamacions.
1.1. La gestió comercial.
1.2. La relació con el client.
1.3. Servei d’atenció al client. Queixes i reclamacions.
UD2. Eines de la Gestió Comercial. Seguiment Després d’Esdeveniments.
2.1. El pla de màrqueting com a eina de gestió.
2.2. La gestió comercial.
2.3. Planificació i desenvolupament d’esdeveniments i actes comercials.
2.4. La comunicació en màrqueting.
UD3. Màrqueting Directe.
3.1. El màrqueting directe com a part del pla de màrqueting.
3.2. El pla de màrqueting directe.
3.3. Estratègies d’interacció amb els clients.
UD4. Màrqueting Digital. Utilització de les Xarxes Socials i Altres Eines Web a la Gestió Comercial i de Màrqueting.
4.1. La web 2.0 en l’empresa.
4.2. Màrqueting en mitjans socials – crear continguts i conversar.
4.3. Màrqueting en mitjans socials – escoltar i mesurar.