Mitjà social

DURADA: 100h

OBJECTIUS:

Obtenir una visió general sobre màrqueting en línia. Aprofundir en els mitjans socials com a eina de màrqueting. Aprendre com funciona una xarxa social i adquirir coneixements per a implementar el màrqueting i la venta dins d’una xarxa social. Conèixer com és la figura dels diferents professionals de la web 2.0. Aprendre a protegir una marca i millorar la seva reputació. Conèixer les diferents eines de posicionament per a millorar l’optimització en cercadors. 

CONTINGUTS:

UD1. Màrqueting Digital.

1.1. Introducció. El Màrqueting digital des del punt de vista del màrqueting tradicional.

1.2. Elements de Màrqueting Digital: públics objectius i valor de la marca.

1.3. Vuit maneres essencials de promoció en internet.

1.4. La comunicació 360°.

1.5. La regla de les

4 F.

UD2. Gestor de comunitats.

2.1. El Community Manager.

2.2. Posicionament en buscadors.

2.3. Tècniques SEM.

2.4. Reputació en línia.

UD3. Mitjà social.

3.1. Gestor de Comunitat o Community Manager.

3.2. Què és SEU?.

3.3. Xarxes Socials: Tipus i usos (I).

3.4. Xarxes Socials: Tipus i usos (II).

3.5. Generació de continguts. Creació de blogs.

3.6. Eines per al mesurament de les Xarxes Socials.

3.7. Analítica: Mesurament i interpretació de resultats.

Inscriu-te al curs!