DURADA: 100h
OBJECTIUS:
Obtenir una visió general sobre màrqueting en línia. Aprofundir en els mitjans socials com a eina de màrqueting. Aprendre com funciona una xarxa social i adquirir coneixements per a implementar el màrqueting i la venta dins d’una xarxa social. Conèixer com és la figura dels diferents professionals de la web 2.0. Aprendre a protegir una marca i millorar la seva reputació. Conèixer les diferents eines de posicionament per a millorar l’optimització en cercadors.
CONTINGUTS:
UD1. Màrqueting Digital.
1.1. Introducció. El Màrqueting digital des del punt de vista del màrqueting tradicional.
1.2. Elements de Màrqueting Digital: públics objectius i valor de la marca.
1.3. Vuit maneres essencials de promoció en internet.
1.4. La comunicació 360°.
1.5. La regla de les
4 F.
UD2. Gestor de comunitats.
2.1. El Community Manager.
2.2. Posicionament en buscadors.
2.3. Tècniques SEM.
2.4. Reputació en línia.
UD3. Mitjà social.
3.1. Gestor de Comunitat o Community Manager.
3.2. Què és SEU?.
3.3. Xarxes Socials: Tipus i usos (I).
3.4. Xarxes Socials: Tipus i usos (II).
3.5. Generació de continguts. Creació de blogs.
3.6. Eines per al mesurament de les Xarxes Socials.
3.7. Analítica: Mesurament i interpretació de resultats.