Mobile commerce

DURADA: 100h

OBJECTIUS:

Tenir coneixement sobre la història i el progrés de la telefonia mòbil. Conèixer els avenços de cada generació. Saber què és un sistema operatiu i les diferències entre iOS i Android.

Saber distingir entre el comerç electrònic directe i indirecte. Conèixer què ofereix el comerç electrònic. Tenir coneixement dels diferents models de negoci de l’ E-Commerce. Tenir constància dels beneficis que aporta l’ E-Procurement. Conèixer l’impacte d’internet i del mòbil a la nostra vida diària. Tenir constància dels diferents tipus de publicitat mòbil. Tenir coneixement dels diferents usos que se li dóna al mòbil. Conèixer com funciona el màrqueting mobile. Saber com dur a terme una publicitat eficaç. Tenir coneixement d’eines que possibiliten la publicitat. Conèixer els factors que faciliten al client el Mobile Commerce. Conèixer la situació actual de les eines que permeten el Mobile Commerce. Saber prendre decisions de negoci en funció de les dades obtingudes a través de l’analítica web.


CONTINGUTS:

UD1. Dispositius mòbils i sistemes operatius

1. Evolució de la telefonia mòbil

2. Dispositius mòbils

3. Sistemes operatius  

UD2. L’E-Commerce

1. Introducció al E-Commerce

2. Tipus de comerç electrònic

3. Principals avantatges del comerç electrònic

4. Models de negoci del E-Commerce

5.E-Procurement 

UD3. L’impacte del mòbil en la societat

1.Què és el Mobile Màrqueting

1.1. Situació Actual

2. Mobile Màrqueting

 3.Publicitat mòbil

4. Integració mòbil en la vida diària

4.1. Canvis de comportament en la societat

4.2. Ús del Telèfon intel·ligent

4.3. Ús de les apps

5. Els mitjans socials en els mòbils 

UD4. Mobile Màrqueting

1.Missatgeria

1.1. Sms

1.2. WhatsApp

2. Continguts

2.1. Advergaming

2.2. Vídeo

2.3. Aplicacions mòbils

3. Mobile Advertising

1.1. Publicitat Search

1.2. Publicitat en Display

1.3. E-mail màrqueting

4. Mitjans Socials

5. Interacció On-Off

5.1. Codis QR5.

2. Geolocalització

UD5. Apps i compres por mòbil

1.Salt a Mobile Commerce

2. Adaptació al comerç mòbil

3. Apps de tercers

4. Noves tendències en Mobile Commerce

5. Pagament mòbil

6. Analítica web

6.1. Mesurament de les visites

6.2. Google Analytics.

Inscriu-te al curs!