Mobile màrqueting

DURADA: 100h

OBJECTIUS:

Acostar-nos a la situació actual sobre el màrqueting mòbil. Informar sobre els hàbits de consum del mòbil. Conèixer els percentatges de venta anual mitjana dels diferents dispositius. Introduir el terme de Màrqueting mòbil. Aprofundir en les tècniques del Màrqueting mòbil. Conèixer els diferents agents que formen part de la campanya del Màrqueting mòbil. Aprofundir sobre la visió estratègica del màrqueting mòbil. Conèixer els reptes que planteja la definició del producte mòbil. Entendre el procés d’anàlisi i les eines de control i mesurament

 

CONTINGUTS:

UD1. Introducció al Mobile Màrqueting

1. Introducció

2. Situació actual

3. Hàbits de consum mòbil

3.1. Ús del Telèfon intel·ligent

3.2. Ús de les Apps

4. El mòbil

4.1. Penetració per països

4.2. Quota de mercat per sistema operatiu

5. Tablet

6. Dispositius Weareables

7. Chatbots

8. Assistents de veu

9. Els mitjans socials en els mòbils

10. Màrqueting mòbil

11. Agents

UD2. Màrqueting i comunicació mòbil

 1. Visió estratègica del màrqueting mòbil

1.1 El què cal saber per a abordar una estratègia de màrqueting mòbil

1.2 Definint el nostre públic objectiu

1.3 Determinant el moment adequat

1.4 Coneixent les tendències del mercat

1.5 El valor diferencial

1.6 Definició d’objectius

1.7 Gestió de recursos

1.8 Definició d’accions

2. El producte mòbil i els reptes que planteja

2.1. Definint un producte. Els reptes de la mobilitat

2.2. Cas d’èxit: la importància d’optimitzar la web mòbil

2.3. Els reptes que planteja

3. Mobile display & Obile display & In-app display

3.1. Formats d’in-app display: del banneral al vídeo i a l’anunci natiu

3.2. Fidelització i retenció d’usuaris : dormantuserse i increment de la quota d’ús

3.3. El cas de Starbucks

4. Search: Search Engine Optimization (SEU) Vs App Store Optimization (ROSTEIXO)

4.1. Optimització del perfilde l’aplicació: Apple App Store

4.2. Burst Campaigns o campanyes de posicionament: Apple App Store

4.3. Optimització del perfil de l’aplicació: google Play

4.4. Mitjà social: Facebook i Twitter

4.5. Discovery apps

4.6. Geo localización5. Analítica i eines de control

Inscriu-te al curs!